بسم الله الرحمن الرحیمقلم را برداشتهام تا یک سرزمین را به تصویر بکشم، با مرزهای امنشو یک خانواده را، ساکن در مأمنی گرم و با دلهایی خوشو یک شعله نور را، پوشیده در چراغدانیو در آخر، انسان را، با نوری و خانوادهای و سرزمینی در قلبش... .انگار قلم را برداشته ام تا «حُرمَت» را نقاشی کنم:مرزبانان سرازیر میشوند، زنان و مردان سرزمین همگی دستهایشان را زنجیر میکنند، سقف خانهها محکم میشوند، ضریحی بر مزار مقدسی نصب میشود، "سرباز"ها جانفشانانه پاسبانی میدهند،تا حرمت خلیفهی خدا را در زمین گرامی دارند..."ما را مدافعان حرم آفریدهاند ..."پ ن: نمیشود از جانفشانیهای خالصانهی آتشفشانان غیور و بیریا ساده رد شد.کسانی که در ساعات حادثه، چشم امید ملت به آنها بود و حالا همان چشمها، نگران آنها و خانوادههایشان است.هزاران سلام و درود به نیروهای فداکار آتشنشان که بار دیگر تصویری از مجاهدت و ایثار را برایمان ترسیم کردند...کاش حالا کسی آتش سینههای سوخته و اشک دیدههای منتظر را خاموش کند.دعا کنیم برای سلامت آتشنشانانمان، آرامش روح آنها که پر کشیدند و آرامش دل خانوادههایشان... هیئتچهارش دعوت جلسهی مهرماه...
ما را در سایت دعوت جلسهی مهرماه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 63 تاريخ: چهارشنبه 18 اسفند 1395 ساعت: 8:13